Varastoautomatiikka - Hänel Rotomat® toimistokäyttöön - Yleiskatsaus

Hänel Rotomat® toimistokäyttöön

Hyvin pyörivää tilankäyttöä

Hänel Rotomat® on ensiluokkainen ratkaisu materiaalien hallintaan ja arkistointiin.

↑↑↑ Jopa 85% tilansäästö

Kompakti rakenne hyödyntää huonekorkeuden tehokkaasti, luoden jopa 85 % enemmän arkistointikapasiteettia verrattuna perinteisiin hyllyihin.

Ergonominen

Automaattinen arkistointi tuo tarvittavat asiakirjat käyttäjän ulottuville optimaaliselle korkeudelle, vähentäen taivuttelua ja portaiden kiipeämistä.

Energiatehokas

Hänel EcoMode® -energianhallintajärjestelmä mahdollistaa eri virransäästötilojen käytön, mikä vähentää energiankulutusta minimiin.

Mukautettava

Erikoisratkaisut ja räätälöidyt ominaisuudet, kuten erityiset hyllyratkaisut ja ohjelmistointegraatiot, tarjoavat joustavuutta erilaisten arkistointitarpeiden täyttämiseen.

Teknologia & tarkkuus

Ferris wheel -periaate
Molemmat Rotomat-järjestelmät perustuvat Ferris wheel -periaatteeseen, jossa varastoitu tavara kulkee pyörivän hyllyjärjestelmän kautta suoraan käyttäjän ulottuville.

Korkealuokkainen laatu

Järjestelmät valmistetaan Saksassa ja täyttävät tiukat ympäristö- ja laatustandardit, mukaan lukien DIN EN ISO 14001 -sertifiointi.

Joustavat kokoonpanot
Molemmat järjestelmät tarjoavat joustavia kokoonpanoja ja räätälöityjä ratkaisuja, jotka voidaan mukauttaa asiakkaan erityistarpeiden mukaan.

Miksi Rotomat®?

Tilansäästö

Pystysäilytys maksimoi kapasiteetin pienellä lattiapinta-alalla.

Käyttäjäkeskeisyys

Asiakirjat toimitetaan työskentelykorkeudelle → ei tikkaita, vähemmän rasitusta

Tehokas

Nopea asiakirjojen saatavuus, vähemmän hukattua aikaa

Turvallisuus

Suljettu järjestelmä suojaa arkaluontoisia tietoja ja pitää materiaalit puhtaana

Digitaalinen integraatio

DMS/ERP-integraatio, viivakoodit, käyttäjätunnistautuminen

Mukautettavuus

Muokattavissa kansioille, riippukansioille, datavälineille

Sovelluskohteet

Asianajotoimistot, julkishallinto, vakuutus, pankki, arkistot

Valikoidut asiakascaset

Lupauksemme

Palvelua ensimmäisestä yhteydenotosta lähtien

Yli 40 vuotta asiakkaidemme kanssa työskennelleenä, tiedämme mitä asiakaspalvelu todella tarkoittaa. Maailman paraskaan tuote ei takaa projektin onnistumista tai asiakkaan menestystä, mikäli sen takana ei seiso vastuullinen henkilökunta ja jämerä palvelumalli.

Tämän me olemme valmiita lupaamaan:

Puhelinpalvelu arkisin 08:00 - 16:00

Sisälogistiikan haasteet eivät katso aikaa. Siksi puhelinpalvelumme on valmiina auttamaan akuuteissa ongelmatilanteissa ja varastoinnin kysymyksissä. Saat heti asiantuntevaa neuvontaa alan kokeneilta ammattilaisilta – olipa kyse huollosta, korjauksesta tai uusista varastokalusteratkaisuista. Huollamme ja toimitamme kaikki tuotemerkit, jotta varastosi toimii ilman katkoksia.

Varaosat

Varaston toimintaa ei voi pysäyttää – siksi pidämme kriittisimmät varaosat saatavilla heti varastoltamme. Kattava valikoima vara- ja lisäosia takaa, että löydät ratkaisun nopeasti. Muiden varaosien toimitusaika on noin viikko, jotta saat kaiken tarvitsemasi ilman turhia odotuksia.

Huoltovarmuus

Huolto on avain pitkään käyttöikään ja turvalliseen työympäristöön. Saat apua puhelimitse, voit varata ajan huoltoon tai varastotarkastukseen helposti kalenteristamme. Huoltosopimuksella varmistat, että kalusteesi pysyy kunnossa vaivattomasti. Huollamme ja korjaamme kaikki tuotemerkit – yksi yhteydenotto riittää.

Toimitus enintään 5 viikkoa

Olemme valinneet yhteistyökumppanimme huolella ja tehneet vuosien ajan yhteistyötä vain luotettavimpien kuljetusliikkeiden kanssa. Tämä tarkoittaa, että varaosat, lisäosat ja kokonaiset kalustekokonaisuudet saapuvat perille sovitusti ja ilman viiveitä.

Monia kokonaisuuksia löytyy valmiina suoraan varastoltamme ja suurimmissakin tilauksissa toimitusaikamme on aina enintään 5 viikkoa tilausvahvistuksesta